Επιστροφή Παραγγελίας:
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την στιγμή της παραλαβής και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται σε καλή κατάσταση και επιπλέον δεν έχει αποσφραγιστεί η συσκευασία τους. Σημειώνεται ότι είναι αποκλειστικά δική ευθύνη του πελάτη η διατήρηση των προϊόντων σε καλή κατάσταση και θα πρέπει μαζί με τα προϊόντα να επιστραφεί και το αντίστοιχο παραστατικό.
Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων στον πελάτη ισχύουν τα ακόλουθα:
Αγορά Online
Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα του πελάτη, εντός 7 εργάσιμων ημερών.
Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με κατάθεση στην τράπεζα, θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται στο τέλος κάθε εβδομάδας.
Εάν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα σε εμάς ταχυδρομικώς, θα του επιστραφούν τα χρήματα, μόλις γίνει παραλαβή του πακέτου. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά προϊόντα που δεν επιθυμεί ο πελάτης πια, χρεώνεται τα μεταφορικά έξοδα. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημέρες.
Αγορά από το Κατάστημα
Εάν η αγορά έγινε από το φυσικό μας κατάστημα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στο ταμείο του καταστήματος, με απαραίτητη προϋπόθεση την ορθότητα του προϊόντος και την προσκόμιση της απόδειξης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με κάρτα, θα πρέπει να έχει ο πελάτης μαζί την κάρτα του, ώστε να γίνει με τον ίδιο τρόπο και η επιστροφή χρημάτων.
Απαραίτητη προϋπόθεση πριν από οποιαδήποτε κίνηση είναι η επικοινωνία, είτε μέσω e-mail (info@zoticus.gr) είτε τηλεφωνικά στο 2310 525 507.
Η διεύθυνση η οποία πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα είναι:
Ε. Μελετόπουλος
Ιατρικά Αναλώσιμα & Συμπληρώματα Διατροφής
Ι. Δραγούμη 61, Τ.Κ. 54630
Κέντρο – Θεσσαλονίκη
Ακύρωση Παραγγελίας:
Δίνεται η δυνατότητα της ακύρωσης της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει αναχωρήσει από το κατάστημα.
Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την έναρξη της αποστολής, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα έξοδα. Η ακύρωση μπορεί να γίνει είτε μέσω e-mail, στο info@zoticus.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310 525 507.
Εάν έχει ήδη πληρωθεί το ποσό της παραγγελίας τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα.
Σε περίπτωση που η πληρωμή γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, ενδέχεται η επιστροφή των χρημάτων να καθυστερήσει μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες λόγω της αντίστοιχης χρονοκαθυστέρησης που υπάρχει στο σύστημα των τραπεζών.
Είναι εφικτή ακόμα και η μερική ακύρωση της παραγγελίας με αφαίρεση προϊόντων, εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή.